Do nových domovů

02.05.2014 12:52

Tam, kde bylo ještě předevčírem hemžení a rachot je nyní prázdno a ticho... dívám se na ten kout, kde stála porodní bedna s ohrádkou a v ní šest barevných chlupáčů, nyní tam stojí stolek s kytkou... je to smutný nezvyk. Vzpomínám na ráno v neděli 9. března, kdy Baylince začaly porodní stahy a odpoledne už jsme se s ní mohli těšit z malých zázraků... vzpomínám na všechny chvíle těch téměř osmi týdnů, které jsem si moc užila. Dostalo se mi hodně radosti a zkušeností, já se snažila oplácet láskou a péčí. Věřím, že se mi podařilo odchovat krásný a povahově vyrovnaný vrh. Každé štěňátko je jiné, ale v jednom jsou všichni stejní... jsou připraveni rozdávat radost a naplňovat své nové páníčky štěstím a láskou. Jsem přesvědčená, že všichni majitelé jsou k tomuto poslání otevření a dají svým svěřencům na oplátku to nejlepší ze sebe. 

Držím všem palce a přeji si, ať jste si navzájem těmi nejlepšími parťáky a zažíváte společně to, co zažíváme my s Bayli neboť to bylo na začátku - touha se rozdělit o něco tak vyjímečného...