Telegraficky ze života štěňátek 2.díl

09.04.2014 12:24

Letí to jako blázen a štěňátkům již bude téměř měsíc, rostou a vyvíjí se velmi rychle, takže máme za sebou opět pár mezníků:

V neděli 30.3. dosáhla štěňátka věku 3 týdnů, venku bylo krásné teplé jarní počasí a proto jsme vypustili celou smečku na zahradu. Ze začátku si byli prťata trochu nejistá, ale po chvíli se jim neomezený prostor zalíbil a vydali se na průzkum. Od té doby nám počasí přeje a proto je pouštíme ven každé odpoledne na několik hodin. Samozřejmě jako každou neděli proběhla fotografická dokumentace

V úterý 1.4. jsme zkusili první příkrm - kašičku ze štěněcích granulí. Trochu jsem měla obavy, že budou štěníci ohrnovat čumáčky, ale vrhli se na zkušební malou misku a za chvíli byla vymetená. Potom se ještě sápali na Baylinku a řádně to zapili, přeci jen mlíčko je mlíčko.

Ve čtvrtek 3.4. jsem potvrdila rezervaci u prvního kluka. Toníčka (Agile Ayrton) čeká nový domov u prima lidiček a jejich zlatého retrívra v Plzni. Proběhla také velká socializační návštěva v podání psí a lidské smečky - Bára Špatná s Baylinčiným bráchou Grippenem (Boomerang Valkar) a belgičandou Cirinkou a Martina Prokopová s Kirou (Daikira Valkar).

Pátek 4.4. všechna štěňátka jsou zadaná. Věřím, že se mi podařilo najít všem ty nejlepší milující a aktivní páníčky

V neděli 6.4. proběhlo velké vážení (největší je stále Alex a nejmenší Arynka) a 2.odčervení štěňátek a zároveň i Baylinky

V pondělí 7.4. nás přijela navštívit moje kamarádka (zároveň porodní bába našich chlupáčků) a pomohla mi vyfotit celou smečku pohromadě

V úterý 8.4. bylo venku chladné počasí a tak jsme čas využili k průzkumu domu. Připravila jsem si kýbl a hadr a vypustila smečku. Štěněcí tajfun odnesly jen kytky, které přišly o pár listů a Kája se možná konečně naučí uklízet si hračky :-)